Kizlar 2 ayligiz gece uykusu gelince çok ağlıyor boğazı yirtilacakmis gibi oluyor gündüz uykusunda öyle değil gece böyle yapar oldu 4 gündür gündüz çok güzel emiyor ama gece uyku gelince meme verincede yay gibi geriliyor almıyor o an için ama biberon verince susuyor uyuyor ama mamayı da yemiyor bir iki yudum anca çünkü aç değil neden böyle bir huy oldu ya ☹️☹️☹️