Yasemila Kuzular bebeğim 3 aylık ve besin alerjisi çıktı calprotectin yüksek geldi alerji maması başladık. Ama kokusu da tadı da çok kötü çok üzülüyorum ona içirdiğim için nolur moral verin kullanan anneler kilo alımı iyi mi ek gıdaya geçince nasıl olacak :(
Deletedmom16 Yasemila merhaba kokusu cok ağır ve acı bir mama malesef benim kızım içmedi evolvia yazdı doktorumuz onu severek içiyor mamayı birde yaptıktan sonra bi iki dk kapağını açıl bırakın kokusu gitsin elma suyu pekmez vanilya tarçın çubuğu deneyebilirsiniz acılığını kırmak için
iki_prens_annesi_ Yasemila ictigi icin sukredin lutfen aptamil evolvia similac hepsini denedim hic birisini icmiyor sadece anne sutu ve ek gida aliyor allahim diyorum ya sutum olmasa ac kalirmis biberonu agzina sokmuyor
Yasemila Deletedmom16 içmesin de şimdilik sorun yok bugün başladık ve reddetmedi bi iki yüzü ekşidi ama içti sadece ben yaparken bile midem bulanıyor :(
Yasemila iki_prens_annesi_ sizde o yönden şanslıysanız rabbim bi yönden veriyor 🙏🏻 Benim sütüm malesef yok delecek kadar az
iki_prens_annesi_ Yasemila rabbim herseyin hayırlısını versin bi an once gecer insallah valla 7 bucuk ayligiz hala ayni en ufak biseye kipkirmizi oluyo bide ekstra yumurtada var hic vitamin alamiyo doktor mamada bu vitaminler var illede icir diyo ama icmiyor
Yasemila iki_prens_annesi_ zaten alerjik olanlar çikolatalar cipsler domates dana eti yumurtanın beyaz kısmı. 1 yaşmış zaten sınır