Doğumdan eve döndüğüm gibi taktım, doktorum ilk 15gün özellikle çok önemli mutlaka tak dedi, yaz sıcağında bi de korse yaktı kavurdu ama hiç çıkarmadım,sadece duşta çıkardım. Kızım 4aylık şuan sabah kalkınca takıyorum yatarken çıkarıyorum,göbeğim dümdüz. Bence ilk zamanlar hiç çıkarma hemen salar çünkğ göbek kısmı kendini