Arkadaşlar bebeğim 14 günlük başlarda göğsümü tutmadı uçları yoktu ememedi mama vs verdik sütümü sağdık sarılık oldu ama çok şükür geçti. Şimdi de sütüm geldi tam ememiyor küçük diye mastit oluyorum gibi göğüslerim doluyor. Sizce memeler ne zaman normale dönüyor? Hep bu mastit riski var mı?