Merhaba kızlar, benim bebeğim 1 yaşında ve doğum öncesi aldığımız beşik, park yatak, bebek arabası, Anna kucağı, süt sağım makinesi, ve daha birçok eşyayı ihtiyacı olan kardeşlerime cüzzi miktarlarla vermeyi düşünüyorum ilgilenirseniz tabii. Kimin neye ihtiyacı varsa detayları yazışarak iletişime geçelim.