Nurr-- Kızlar ablamin korona testi pozitif çıktı bebeği yeni 6 aylık oldu anne sütü içiyor daha önce başına gelen var mı memeyi kesmesi mi gerekir
Melisa_c Nurr-- ablanızın durumu ağır değilse hap kullanmasın doğal şeylerle bu virüsü yenmeye çalışsın bebeğide maskeyle emdirsin bi sorun olmaz
yunikorn Nurr-- ekiplere emzirdiğini söylerse ilacın birini veriyorlar zaten. Lütfen emzirmeye devam etsin. Tabi yine de bi doktora danıimakta fayda var. Ben emzirmeye devam etmiştim
Snmtt Nurr-- ben ilaç kullanamadım emzirdiğim için. Sadece parol verdiler eğer çok ağırsa memeyi kesip ilaç veriyorlar sanırım
Pinarice Bende bugün tedaviye başladım 3 aylık bebeğim emzirdiğim için herkese verilen ilaçlardan verilmedi emzirenlerin kullanabildiği ilaçlardan verdi doktor onları içiyorum
sherlock_mom Nurr-- ağır değilse ilaç kullanmadan atlatir bol bol emzirsin bende koronayim hep emzirdim