Merhaba anneler idrar yollari enfeksiyonu oldum acile gittik tek kullanimlik doz verdiler gebelik istyrdum ihtimal olabilir diye belirttim onu kullandim gecto gibi ama uzerinden bi kac gun gecti bugun yine basladi ya ne yaparsam gecer acile gidersem de yine bebek dusundugumuz icin risk ola bilir ne yapmaliyim gecmiyr