Ben ogluma her gun 90 ml havuc.elma.bide sizde ismi ne bilmiyorum biz cugundur diyoruz.kirmizi rengli bir sebze.kan yapiyor hemde ondan veriyorum.hepsinin suyunu cikarip veriyorum kabiz olmuyor…bu arada Azerbaycanliyam onun icin anlatmakta zorluk cektim🙂