Bugun sağlık ocağına götürdüm . Burun akıntısı normal başka belirtiniz yok keşke getirmeseydin dedi doktor. Sürekli akıyor artık silmekden yara oldu . Ve korktum tıkanıyor bazen rahat değil bebeğim , bronşite döner ciğerlerine iner falan diye düşündüm ondan getirdim dedim ama
İlaç da yazmadı gerek görmedi . Sırtını dinledi gayet güzel dedi gönderdi 😏 tabi ki doktor en iyisini bilir ama nasıl geçecek bu akıntı . Başına gelen var mı ne yapmam gerekli lütfen bilenler yazabilir mi çaresiz kaldım . Kekik nane kaynatıp veriyorum ara sıra da ıhlamur .