Arkadaşlar bir hafta önce hastalandım önce emziren annelere verilen ilaçlardan verildi kullandım dün tomografi çekildim ilaç tesir etmemiş farklı ilaca basladim bugün beş gün bebeğimi emziremiyecem ilaç bitince de 7gub vucuddan etkisi gitmiyirmus toplam 12gun emzirme yok dedi doktor bu süreçte sagarak sütun devamliligi sağlayabilir miyim benim gibi durumda olan var mı bu arada hastalığın başından beri çok hastayım az emzirebildim şuan bile sütüm azaldı