Aynı sıkıntı bendede var bizimki 7buçuk aylık ilk başladığımda çorbayı yerdi şimdi asla yemiyor .doktorum hep tatlı şeylere alışmış çocuk yakında çorbayı reddeder demişti dediği oldu.tatlı ne veriyorsunki derseniz sabah kahvaltısına koyduğum az meyve yada anne sütü ve mama bile şekerli kategorisine giriyor dedi.sabah Kahvaltısını limon koyarak ekşi ver dedi meyveyide kestim ama çorbayı hala reddediyor