Anneler size sormak istediğim kızım 6 aylık 0-6 ay emzik emiyo aventin agzından sürekli kaçırıyo ama uyurken agzında küçük geldiğini düşünüyorum ama 6-12 ay olan emziği kabul etmiyo ne yapmam lazım zamanı gelince büyüğü alır mı küçük emziği vermeye devam edeyim mi ?