mervedmr Herkes bebeğine iyi gelen gaz damlasını ankette belirtebilir mi? Bakalım en çok hangi üründen memnun kalınmış:) Biz nurse harveys damla kullandık ama cok cok etki etti diyemem. Mommy’s Bliss sipariş ettim onu bekliyorum..
Busraata mervedmr nurse harveys kullandik ama maxbiotic kadar etki göremedik cok zorlanmadan gazını çıkarıyor artik 🙏
Totisinannesi Biz nurse harveys kullandik tık demedi. Suan biogaia aldik probiyotikliymis en iyi damla bu dedi dr. Eczacida aynisini soyleyince hemen aldim daha yeni basladik bakalim etkisi olcakmi.
mervedmr Totisinannesi Biogaia artık gelmiyormuş demişlerdi. Biz de kullandık onu ama probiyotik olarak geçiyor. Benim kızımı daha kötğ yaptı
Arasannesi mervedmr suan 8 bucuk aylık. 3 aylıkken kullandık 3 bucuk aylık oldu gazı tamamen bıttı 2 damlayla.kolık bebektı