turansmom vallaha bugüne kadar bende canı acıycak diye kuru kuru aspiratörle çekiyorudum geçen hafta damla halinda fizyolojik serum aldık faydası olmadı bugün sabah bi uyandık öksürük hırıltı hapşırık aşırı burun tıkanıklığı hemen dr gittim serum halinde verdi şırıngayı içine batırıp serumu içine çekiyorum bi anda hızlı bir sekilde burnuna sıkıyorum sabahtan beri 5 kez falan yaptım baya iyi oldu🤲