Merhaba anneler kızım 3 ay 7 günlük oldu sağ gözündeki sulanma çapaklanma hiç geçmedi doktor 1 aylıkken götürdüğümde masaj yap hergün dedi birde tobrex diye damla verdi maalesef damla bitti kullandık hiç geçirmedi masajda hergün günde 3,4 kez yapıyorum yok oda geçirmiyor 1 yaşa kadar sürebilir diyorlar ama 1 yaşa kadar cocugum böyle mi kalıcak yaaa gözü yapış yapış oluyo sulanmaktan çapaktan temizliyorum ılık çayla yada kaynatıp soğuttuğum suyla 5 dakıka sonra yine aynı sulanma ve çapak. Sürekli eliyle de o akan gözünü ovuşturuyor rahatsız mı oluyor artık anlamadım yani bunun 1 yaşından önce müdahalesi edilemez mi lütfen bilen biri yardım etsin bana artık cok canımızı sıkmaya başladı bu durum her görende ayy bu cocugun gözü niye akıyo yok çapaklı bilmem ne diyolar sinir oluyorum sanki ben cocugumun bakımını yapmıyomuşum oyle pis pasaklı bırakıyorum gibi bi muamele hissediyorum artık