Ebruaybars benzer bi sorunu biz de yaşadık. Doktorum dedi ki, eğer çocuğun karnında şişlik yoksa, çocukta huzursuzluk yoksa dert edilecek bir durum değil. Çünkü artık rutine dönmeye başlıyormuş, bazen gün de 5 kez bazen 5 günde 1 yaparmış. Eğer gözlemlediğin bir problem yoksa can sıkıcı bir durum yokmus