mom1236 Kızlar eşime bestlak damla aldırdım. Eczacı günde 20 damla demiş, fakat ben nasıl kullanacağımı bilmiyorum. Suya veya yemeğime falan katarak mı kullanıcam.? Kullananlar işe yaradı mı sütünüz arttı mı acaba ?
AyCicegi mom1236 Emirin_Annesi10 suya damlatılıyo günde 3 kere bi şişe kullandım ben pek fayda görmedim. Ama instagramda emzirme danışmanı dilruba demirezen var onun tavsiye ettiği bi anne çayı var ikinci günde etki etti denemenizi tavsiye ederim
Nnefes Ben kullandım 1 bardak suyun içine damlatıp için faydası tabiki var ben yanında Brewers yeast vitamin B12 ile beraber kullandım anında sütüm indi 4,5 aylık kızım arada hala içiyorum hemen göğüslerim doluyor 🤗
Alim7189 mom1236 suya damlat canm ben öle yapmıştım. Yani çok etkisi oldu diyemem ben onun yerine çiğ badem ye geçen yine bı posta yazmıştım benim sütümü artıran tek şey çiğ badem oldu
RuzgarMommys Doğumdan itibaren kullandim ben faydasını gördüm Bir cay bardağına 20 damla damlatip içiyordum Kullanin bence Bide kuru incir 3 aydir kullaniyorum hep doluyor göğsüm
ArasCinarveAnnesi mom1236 Ben ilk doğum yaptığımda kullanmıştım aşırı memnun kalmıştım. Eczacı bize günde 3 kez 20 damla şeklinde demişti. Ben herhangi birşeye damlatmadım direkt kaşıkla içtim
ebbzek mom1236 ben aşırı memnunum bir bardak suya 20 damla günde 1 kez kullanıyorum. Ama sana başka tavsiyem var e-bebekte satılan PROMALT alkolsüz malt içeçek. Bundan günde bir kez aç karnına iç valla extra bişeye ihtiyaç duymazsın. Kesinlikle en iyi gelen şey