Kızlar bugun 40 günlük olduk yaklasık 15 gündür belki fazlası var gaz sıkıntımız var. Memeyi emerken hava yutuyor sonra hırslanıyor memeyi çıkarıyor alırken memeyi ağzına alıp alıp bırakıyor sanki ucunu bulamıyor gibi sonra ağzına tıkıyorm memeyi ama ememiyor gibi sesler çıkarıyır sonra tekrar başa sarıyoruz. Hava yutup feryat figan ağlıyor. Buna meme reddi deniyor değilmi? Araştırdığım kadarıyla böyle. Doktorumuz nurse harvey’s colex şurup yazdı faydası oldu elbette ama benim bebeğim benden geçen gazı değil yuttuğu havaları çıkarsa zaten bi ton gaz birikir 7 8 kez alttan çıkarıyor ama bitiyor mu hayır. Neyse asıl mesele gazdan ötürü karnı gurul:gurul ediyor ağlıyor 2 2.5 bilerk aç bırakıyorum ki emsin diye öylede düzelmedi. Doktorum her istediğinde meme verme daha çık gaz yaparsn dedi. Biraz önce şırıngaya çekip verdim sütü son çare içince hemen uyudu yani sanki memede doymuyorda biberon ve böyle plastiklerle doyuyor gibi o kadar üzülüyorımki. Sütüm gelmese neyse dicem ama bebeğimin hava yutup gazdan emmemesi zoruma gidiyor. Kimse beni anlamıyor senden geçiyordur gaz diyolar onda hemfikirim ama bebeğim emerken belki 20 kez hava yutuyor bunu anlatamıyorım. Bu sorunu aşan varsa lütfen yardımcı olsun😭