Eminerd ben ilk başta aptamil kullandım sonra değişiklik olsun dedim sma aldım çok severek içti sonra arkadaşım bana hiip tavsiye etti birde onu deneyeyim dedim iki gündür onu kullanıyorum ama sanirsam bebeğim sma yı daha iştahlı içiyordu geri sma ya döcenem sanırım anne sütüne en yakın olan sma.diye.söylentileri çok duydum