Kızlar oğlum 2 kilo 650 gram olarak doğdu çok minikti çok şükür her ay bir kilo aldı ek gıdaya geçince her anne gibi bende çok özendim yoğurdumu kenfim mayaladım sebze çorbaları olsun yulaflı mamalar olsun çok uğraştım birde instagramda 8 aylık bebeklere pankek tarifi görünce şoka girdim biz yeni yeni pütürlü gıdalara geçtik dün doktor kontrolüne gittik bu arada oğlum 8 aylık 8 kilo 15 gram doktorum neler verdiğimi sordu bende anlattım bana yumurta sarısının alerjik bi yapısı olduğu için önümüzdeki aylarda vermemi söyledi ki vermiştim bebeğin bağırsak sistemini bozmamak adına sadece pütürtlü et parçalı çorba sebze meyve püresi yoğurt vermemi söyledi bebeğin bir yaşına kadar süt ağırlıklı beslenmesi lazımmış demem o ki ek gıda döneminde mutlaka beslenme programını doktora danışarak hazırlayın benim gibi instagram sayfalarına kanmayın