Bebeğim 3 ayını doldurdu. Doğumda kulakları gayet normaldi 2. aya kadar ama son 1 aydır kafasını sağa sola çevirirken kulakları katlanıyo ve bu durumdan sanırım kulaklar kepçeleşmeye başladı. bu durumu nasıl öneleyebirim. erkek bebek bu arada kız olsa bandana takardım. şapka doğdu doğalı takmadık yazın doğmuştu zaten öyle kaldı. şimdi takmaya başlasam ev içinde de çok sıcaklar ne yapsam bilemedim. aynı durumda olan var mıı ?