Herkese merhabalar
oğlum 2 yaşında çok hareketli sıcakkanlı güleç bir çocuk . Amma velakin halasının kızı bundan küçük onu itekliyor yada vuruyor aynı şekilde teyze oğlu da aynı yaştalar ona da vuruyor.ben çocuğuma şiddet gösteren yada aile içi şiddet olan biri değiliz babası çok sakin bende aynı.merak ediyorum benim gibi çocuğu olan var mı?napmalıyım?