Linasmin Bebeğim 2 aylık aşısını olduktan sonra baya bir huzursuzluk çekti sonrasında ise şimdi gündüz ve gece baya uyuyor halsiz gibi hatta bazen tek göğüsümü içip tekrar uyuyor neden olur ki herhangi bir hastalık belirtisi korkmalı mıyım 😬🙄
canimoglum_2020 Linasmin aşı ile ilgisi olmadığını düşünüyorum yenidoğanların uyku düzeni yoktur uyanık zamanın da hali keyfi nasıl sık sık ağlarmı kaka da çişde bir değişiklik varmı