Merhaba arkadaşlar, 2 aylık bebeğim bir haftadır kesinlikle gündüzleri uyumuyor. Gaz sancısı yok, sünnet de oldu çiş yapamama gibi sorunu yok, emziriyorum ve karnı da doyuyor. Sallıyorum, kundak yapıyorum, sakinleştirici sesler açıyorum ama yok ayağımda sallarken gözler kapalı fakat bıraktığım an gözlerini açıyor. Yani uykusu var ama uyumamakta direniyor ne yapmam lazım nasıl olucak uykusuz kalmamı geçtim o rahat etsin ve en azından bende yemeğimi temizliğimi yapayım istiyorum çözüm bulamıyorum hep bu şekilde mi olucak? Bunu yaşayan var mı?