Bebegim 6 ay 8 günlük az önce midesinde ne var ne yok cikardi cesme gibi aktı o kadar cok kustu ki çok korktum. Ağzimdan burnundan geldi agladi sonra ve bidaha emmek istemedi hatta tekrar kustu hala kendime gelemiyorum ilk defa böyle bisey gördüm neden olmuş olabilir bilgisi olan var mı acaba