mada Lohusalik kanamasından sonra adet görmedim henüz 2 ay 10 gün önce doğum yapmıştım . Genelde ilaca adetliyken başlanır diye biliyorum ama ben bugün kullanmaya başladım adet görmediğim halde kullanıyorum böyle etkisi olur mu