Mervebas ben doğar doğmaz yaptırılmasına karşıyım 🙈çünkü doğar doğmaz yapılan sünnetin tarihi hepi topu 15 sene ve bu süreçte sünnet olan kimse evlenmedi veya ergenliğe girmedi doktorlarda kendi arasında çelişiyor kimisi doğar doğmaz yaparken kimisi en az 6 aya kadar bekliyor çünkü organ gelişimini ancak o zaman tamamlıyormuş🤷♀️ Sünnetin sünnet olan zamanı da 7 yaşmış 🙈7 yaşını beklicez biz o yüzden