Kızlar bebegim 15 günlükken kondu bu tanı. Ve ilaç kullanıcaz ömür boyu dediler. Çok şükür ilacı düzenli kullandık hergün hap kullandım kızıma şükür sonuclarımı iyi geldi 9 ayın sonunda ilacı kestik hastalık kalmamıs artık.🤲🏻😍 darısı şifa bekleyen tüm bebeklerimize inşallah 🙏