Merhaba. Ben sezaryen doğum yaptım. Yaptıktan 5 ay sonra spora başladım. Ama ne başladım.. deli gibi challangeler yaptım. İyi güzel zayıfladım ama son dönemlerde bir şey öğrendim.belki size de faydam dokunur. Bilenleriniz illa ki vardır da, benim gibi bilmeyenler, bilgisiz spora başkayanlar mutlaka okusun. Hamileyken bizim karın kaslarımızda bi gevşeme bi ayrılma oluyormur. Diastasis recti diye bir ismi var kas ayrılması yani. Bunu evde kendiniz de test yapa bilirsiniz sizde var mı ya yok mu.. yputube da çok video var buna ait. Mekik, plank gibi karın zorlayan harakteler daha da kötü yapıyormuş orayı. Lütfen iyice araştırın sora başlayın.