Ayzmm Emineyilmazz 2 kati olmasi şart canim 2 gun sonra bidaha kan yada ultrason allah korusun dis gebelik olblr
Emineyilmazz Ayzmm canım dış gebelikte değerlerim 2 günde bir 91 120 130 şeklindeydi bakalım pazartesi sonuç ne olacak ♥️
Emineyilmazz Tazeanne0134 canım ağrı ve kanama ile gittim sonucum 1800 bişey gözükmedi doktorlar bebek oluşacak dedi ama ben dış gebelikten şüpheleniyorum bütün belirtiler dış gebelikte yaşadıklarıma benziyor yarın bi daha gidicem bakalım haber ederim
Tazeanne0134 Emineyilmazz aaaa hakkında hayırlısı olsun canım sağlığına biran önce kavuşursun inşallah
DenizOzlem Emineyilmazz merhaba, iki gunde bir ikiye katlamasi gerekiyor zaten, yani şu an normal gibi duruyor. Çok endişeleniyorsanız iki gün sonra tekrar kan verin, sağlık ocağında da yapıyorlar, o da son değeri ikiye katlamış olmalı..
MasalsMommy Emineyilmazz Kuzenimde de yakın zamanda aynı şekilde beta hcg yükselmesi yeteri kadar olmadı. 2 hafta sürekli gözetimden sonra boş gebelik olduğuna karar verildi ve kürtaj yapıldı canım. Bir kadın doğumcuyla görüştün mü bu konu için?