Merhaba kızlar 2. Bebeğime hamileyim . Bi önceki postta belirtmiştim kanama olmuşu 1 kereliğine mahsus. Kan verdim ertesi gün335 çıktı . 2 gün sonra tekrar verdim 619.
ilk gebeliğimde 2 günde 3 kat yükselmişti
şimdi 2 günde 2 kata yaklaşmış. Sonucumu kendi sonuçlarınıza göre değerlendirebilir misiniz 🥰 dışgebelik ve kimyasal gebelik geçmişim var baya stres yaptım