Betul_88 canım bizim rutin şöyle emziriyorm sonra kahvaltı yumurta pekmez peynir sonra tekrar emzryrm öglen uykusuna yatıyor kalkınca emzryrm öglen yemegi işte çorba falan sonra sonra emzirme. İşte kızım tekrrr uyumak istıyor uyutyrm. Kalkıncada emzrıp. Ara öğün verıyorm meyveli yogurt yada meyve sadece işte tekrar emzrme akşam yemegi Emzirme gece yatmadan da muhallebi sonrası hep emzirme dıye gıdıyo