BMYB-18 Merhaba kizlar bebislerim 4 aylik oldular mama ile besleniyorlar ek olarak bu aylarda basladiginiz birsey varmi bilgi alabilirmiyim
Ozoss BMYB-18 doktorumuzla henüz görüşmedik mama + anne sütü olarak gidiyoruz ancak 4. Ayda ek gıdayı çoğu kişi önermiyor çok ikilemde kaldım bende😌
canimoglum_2020 Benim doktorum 4. Ay kontrolunde ufak ufak başla demişti ama ben sadece ilk defa dün ve bugün azar azar yoğurt verdim yarın da yoğurt vereceğim haftaya da kabak ve patates 3 er gün kuralı uygulayacağım
RabisSerra 4 ay 20 günlükken ben yoğurt vermeye başladım , elma suyu verdim , pekmez kattım yoğurdunun içine , mandalinayı sevdi onun suyundan verdim biraz , ufak ufak tattırıyorum yani Bir haftadır ☺️