Doğum sonrası ücretsiz iznimi 15 kasima kadar almıştım , okullar açılır diye 15 Ocak a uzatmıştım 2 hafta önce şimdi tekrar dilekçe verdim iznimi iptal ettirmek için var mi benim gibi olan ? Ederler mi yoksa öncekilere yaptıkları gibi başlatmazlar mi?