Bademim cumartesi acile götürmüştüm canım o da soguk algınlıgı yazmıştı ama serum fizyolojik kullanmak istedim şurupu almamıştım öksürük başladı ondan sağlık ocağına sordum hastanede covit çok diye sağlık ocağı da ciğerleri temiz dedi kullanmamaya çalış bence dedi ama yazdırdım yine de kullanmak da istemiyorum ama ortada kaldım bebeğim gece öksürmekten unutamazsa diye