Merhaba kızlar biraz içimi dökesim var… bebeğim 14 aylık oldu…Kolik bir 6 aydan sonra gaz bitti ama diğer dertlerimiz bitmedi. Ben çok ağır bi pospartum geçirdim-ki bence hala bitmedi- Pilates topunda zıplayarak büyüttüm kızımı resmen. Tam onu da bitirdim dedim yanımda yatmaya başladı. Beşiğinin korumalığını çıkardık anne yanı yaptık yanımıza koyduk. Gece gık dedi meme verdim. Ek gıdadan sonra daha yaşını doldurmamıştı işe başladım anneanne baktı yine benimle işe geldiler ofisimde bir şekilde zaman geçirdiler yani gündüzleri memeden ayrılmadı ama sadece uyurken anneanne uyuttu o da meme verecek hali olmadığından ayakta sallayarak… şimdilerde kızımla yine ben ilgileniyorum evdeyiz iki uykudan tek uykuya geçiş sürecimiz çok sancılı oldu ama oturttuk derken şimdilerde yine sapıttı düzenimiz. Ben artık aynı odada ama beşiğinde yatsın istiyorum çünkü gerçekten bir tarafıma dönüp sabit yatmaktan çok yoruldum. Gece beslenmesini de azaltmayı düşündüm bu süreçle. beşiğini yatağımdan ayırdım korumalığını taktım. İlk gece uyudu anlayamadı bir şey bence. Ama 3 gecedir ilk uykusunu emerken yanımda uyuyor sonra bir uyanıyor mümkün değil geri yatağına yatırmak. Çok okudum çok araştırdım uyku eğitimlerini kitaplar okudum. Emerken uyursa uyandığında meme isteyecek,sallanarak uyursa uyanınca sallanmak isteyecek,….. kendi başına uyutmaya çalışıyorum beşiğine koyup kollarım kopuyor sırtına pış pış edecem diye. Ağlıyor bu sefer eşim geliyor ver meme işte ağlatma diye. Enerjim kalmadı sabrım kalmadı sinir krizleri geçiriyorum artık. O uyusun da işimi yapayım dinleneyim derdim yok yemin ederim. Onun iyi uyumasını istiyorum sadece. Çünkü o uyanıkken ben artık her işimi yapıyorum kendini bir şekilde oyalıyor beni istemiyor yanında. Eşimden destek istiyorum sen bilirsin diyor. Annem sende böyleydin yatsın yanında nolcak diyor. O kadar yalnız ve çaresiz hissediyorum ki kendimi. Üstelik atak dönemindeyiz çok yoruldum çok… oda filan ayırmak değil derdim sadece kendi yatağında yatsın istiyorum. Sizin uyguladığınız bir yöntem var mı?? Nolur bana bi fikir sunun. Desteğe çok ihtiyacım var..