Bebeğim 1 buçuk aydır kanlı kaka yapıyo süt alerjisinden şüphelendik fakat makatında çatlak varmış dıştan da gözüküyordu dışardan kapandı fakat sanırım iç çatlak var ve çok ıkınarak kakasını yapıyor her ıkındığında kakasında kan görüyorum diyette yapıyorum ama alerjiyle alakası yok şuan çatlaktan belli ki 2 gündür tam düzelmişti kan yoktu bu sabah bir ıkındı yine kan gelmeye başladı başına gelen var mı arkadaşlar neler yaptınız 😢