hulyadurmus başından beri avent ultra air gece gündüz olandan kullanıyoruz, ilk bunu verdim aldı. Damaklı olanı almıyor mesela benimki de. Bibs için yurtdışında yaşayan biri burda çok değersiz ve ucuz adi bir marka, bakkal emziği diye geçiyor ama fenomenler çok tanıttığı için renkleri de güzel olduğu için çok tutuldu pahalıdan satılıyor demişti, ben de bu yorumdan sonra almaktan vazgeçmiştim. Sanırım ayda bir değiştirmek gerekiyor diyenler de vardı.