1prenses1prens Naz_1905 mantar olmussunuz sanirim daha once basima gelen bir durum sirkeli su kullandim temizligimde ve bol sulu yogurt tukettim gecti kactane krem kullandim fayda etmedi
Naz_1905 1prenses1prens canım 3 aylık korunma iğnesi kullandım 2 kez günü bitti hala akıntım var sirkeyu suyu n içinemi katıp kullandın bide vajinanın içine demi kullandın
madambovary Naz_1905 en azından aile hekiminize gidin şikayetinizi söyleyin. Zaten muayene etmeden vajinal mantar olduğunu söyleyecektir reçete yazar sizin için alması daha kolay olur.
1prenses1prens Naz_1905 yok canim icine su dahi kullanmayin diyor doktorlar sadece hafif bir yikama diyim
Prensannesi43 Benmde aynısı oldu travzl krem kullndm bde ecznye sordm 2 tane fitl verdi 3 gun aralkla kulln dedi kullndm gecmedi kendilri ilaç yapıyolrms ondn yaptrdm 5 şırınga hergece yatmadn once kullndm en azndn rahtladm cok zor allh sıfa versn