Merhabalar hanımlar 🌼
İstanbul Çamlıca Medipol Hastanesinde görev yapan Ruhan hanıma; aranızda giden var mı? Kendisi hakkında çok bilgim yok, ve kendisine giden ve olumlu & olumsuz bir durum yaşayan arkadaşlar anlatabilir mi ☺️
Daha 17 günlüğüz 🐣 güzel bir doktor ile başlayıp öyle ilerlemek istiyoruz. Biz 2 kere gittik ilgili gibi duruyor, en azından birşeyleri sorunca cevap veriyor ve bize Hoşgeldiniz diyen bir doktor ☺️ ve bebişi tanıyor bugün onu fark ettim. Şimdiden teşekkür ederim, herkese sağlıklı günler dilerim 🌺