Dyldrm genelde çişli bez sayısından derler ama ben hiç anlamamışımdır o olayı çünkü sürekli işiyor zaten .. bazen daha dolu bazen daha az bilemiyor insan.
Bebeğinizin kilo alımı nasıl? Bana da doktorumuz kilo alımı iyi olduğu için artık şöyle yap; sürekli emzirme biraz oyala, çünkü emiyor aslında az emiyor çanuke acıkıyor daha senin göğüslerin dolmadan bir daha istiyor, emzir 5 dk sonra tekrar teklif et güzelce doysun tekrar isteme arası biraz açılsın demişti, elimden geldiğince oyaladım artık 2-2,5 saat arayla emiyor. Bazen çekiyor ama ağlamıyor, ağlama gibi bir durumu var mı?