Arkadaşlarım merhaba,
3 gün önce covid olan bir kişi mecburiyetten evimize gelmek zorunda kaldı fakat maskesini hiç çıkartmadı. Daha doğrusu bize geldikten 3 gün sonra belirtiler ortaya çıkmış ve pozitif olduğunu öğrenmiş. Bu şartlarda biz temaslı olmuş olduk.
Şimdiye kadar geçiren arkadaşlara sorum şu. Temastan kaç gün sonra belirti gösterdiniz?
yardımlarınızı bekliyorum. Şimdiden teşekkürler