Minikveannesiii Merhabalar. Bebeğim 4 günlük bitek ilk doğduğu gün büyük tuvaletini yaptı 3 gündür yapmıyor. Yarın doktor kontrolümüz var sorucam ama çok merak ettiğim için burda deneyimli annelere sormak istedim. Normalmi bu durum?
zeynepmelek Minikveannesiii Merhaba. İlk zamanlar kakasını çok yapar diye biliyorum ben bebekleri. Daha sonraları azalırmış bir kaç güne bir yaptıkları olurmuş. Benim kızım ilk zamanlar her gün yapardı kaç defa. Şimdi 2.5 aylık yine her gün yapıyor ama kimi gün çok az oluyor kimi gün normal. Bir sorun var mıdır bilmiyorum ama yinede sormakta fayda var tabi 🧚🏻
Merve_96 Minikveannesiii bizimde yeni doğduğunda gün içerisinde defalarca yapardı nedendir bilmem ama doktorunuz yine kesin bir şey söyler üstte kalsın