Zk95 11 aylık oğlum var doğduğu günden bu yana meme+mama gittik. Sabah 7’de uyanıyor mama içiyor tekrar uyuyor 10 gibi kalkıyor yumurta, peynir,cevizli pekmez ve zeytinden oluşan kahvaltısını yapıyor sonra saat 14:00 gibi 90 cc kadar mama içip emerek öğle uykusuna yatıyor.Kalkınca önce emiyor sonra çorba içiyor. 1 saat sonra meyve falan veriyorum eline bazen çok mız mız olursa mama yapıyorum. Akşam bizimle yemek yiyor (saat 18:30 civarı) gece yatmadan da 120 cc kadar mama içiyor.