Ygtm
Kızlar oğlum okadar gazlı ki ıkınmadan fıtık be popo catlagı olmus.uykusu yok gibi bişey 49gündür ne yiyeceğimiz şaşırdım.gazlı bebeği olan anneler ne yiyor
Ygtm
[bilinmeyen] anlık rahatlıyor canım sonra yine aynı inan gazla ugrasmaktan anneliğimi yasayanıyorum
betul1810
Benim de bebeğim gazlı sebze salata et balık tavuk sürekli tuketiyorum. Humana rezene kimyon çayı içiyorum ayrıca kimyon demleyip içiyorum. Bebegim için de doktorumuz biogai bağırsak düzenleyici ve nurse harveys dereotu ve kimyonlu şurup verdi şimdi 4. Aya girdik biraz daha rahatız.