2 aylık bebeğim de öksürük hapşırma burun tıkanıklığı hırıltı var dr götürdüm önemli birşeyi yok dedi fizyolojik serum verdi sürekli burnunu temizle dedi ve gönderdi ya bu calpol diye şurup 2 aylık bebege verilmiyor mu bebeğim çok rahatsız cok üzülüyorum ya ne zaman geçer 😞