mondschein_x Merhaba arkadaşlar bebeğim 2 ay 20 günlük uykuya geçişte çok ağlıyor doktorumuz bu damlayı tavsiye etti. Kullanan var mı
Gamzeliimom mondschein_x kızım 13 aylık deliksiz uyumuyor hala normalde damla falan tercihim dgil ama bu damlayı cok duydum bende bekleyeyim belki kullanıp memnun olan vardır
Yegino Gamzeliimom benim kızımda 13 buçuk aylık aynı sorun var doktor atarax verdi ama içime sinmedi 1-2 kez denedim içim el vermedi hemde işe yaramadı 😕
Ssemass Gamzeliimom kehribarı bile önermiyor doktorlar doğal dendiği halde uzun süre ağrı kesiciye çocuğun maruz kalmasını doğru bulmadıkları için.
Prensannesiiiii Yegino merhaba.. cok eski göndeilerinizde emzirme danışmanı özgül kalkırı önermişsinz.. şuan cok zor durumdaym 10 günlğk anneym bebeğim emmiyor siz seans aldmz mi memnun kaldnz mi ne gbı sorunnz vardı yada
Luisluis Kızım 7 aylık,on gündür kullaniyoruz bana mısın demedi hiç bişey değişmedi boşuna almisim. Hala bütün gece sürekli uyanıyor
Gamzeliimom Ssemass kehribarı boynuna dolanacklarından önermiyolar bende damlayı kullandığım için değil ama kullanıp memnun kalan varsa diye sordum
Yegino Prensannesiiiii seans almadım daha doğrusu devam etmedim ama geri dönüş sağlamıştı sağolsun ücretsiz bi şekilde. Telefon görüşmesi yapmıştık. 1 ay boyunca hiç emmedi kızım sürekli denedim eds, ten tene temas o bu fayda etmedi ama sürekli denedim sonra kendiliğinden aldı 6. ayda da geri bıraktı