Edabahar İkinci ay kontrolümüzde doktorumuz dişin erken çıkacağını söylemişti. 1,5 Aylıktan itibaren salyaları akmaya başladı 2,5 itibari ile de Elini ağzına götürüyordu. Benim elimi de tuttuğu gibi ağzına götürüyordu o sırada fark ettim zaten elime sert bir şey gelince dişinin çıktığını anladım.Tabi her Bebek’te farklı oluyor şimdiden salya akıtmaya başlayıp diş kaşıntılara başlayıp 7 8de çıkaran da var