Busranehirmila merhaba arkadaşlar tekrardan. Açıklama yazamadım resim yükleyeceğim derken.
Kızım 4 aylık ve alerjik bir bebek. Bağırsak tepkiliydi rejimdeyim 3 aydır ve alerji maması kullanıyoruz. Yani onun alerjisini tetikleyecek bişey olmadı aslında. Doktoruna da fotoğraf attım ama daha dönmedi annelik işte meraktan içim içimi yedi buraya da yazayım dedim. Alerjisi veya egzaması olan bebek anneleri görünce tanırlar mutlaka diye düşünüyorum