Deletedmom4018 Alle Viando isimli bitkisel bir damla var, bebeğimi rahatlatmıştı. 10 gün sonrasında da kullanmayı bırakmıştım tam 2 buçuk aylıktı bıraktığımda. Kendi gazını çıkarabiliyordu. Belki de o damlayla bir ilgisi yoktu bağırsakları olgunlaştığı içindi bilemiyorum, deneyebilirsiniz illa bitkisel bir şey kullanmak istiyorsanız. Bize doktor yazmıştı, çok yoğun gazlıydı, karnı anormal görünüyordu şişlikten.